torsdag 31 mars 2011

Alla dessa underbara hästar!

Tänk, jag tror jag är allvarligt hästberoende. Alla dessa underbara, fantastiska hästar, jag skulle kunna ha dom allihop! Dom lockar och drar i mig, jag känner hur det skulle vara att dansa med dom. Tänk om dygnet hade dubbelt så många timmar för mig och pengar inte existerade, då skulle vi dansa och dansa, jag skulle låta mig bäras iväg in i deras värld deras alldeles egna värld som är speciell och unik för varje ny häst. Glädjen att lära känna en ny häst, den är berusande och starkt beroendeframkallande. Det värsta är att jag inte kan sälja hästar. Det innebär ett dilemma som nu resulterat i att mitt stall är absolut knökfullt... Och ändå så fortsätter dom att dyka upp, dessa fantastiska hästar som lockar och pockar, denna vilda längtan..

1 kommentar:

  1. Ja, det är inte lätt. Alla individer bär ju på något särskilt, något unikt. Alla är fina på sitt sätt och kommer lära en något.

    Undrar hur många hästar jag skulle ha om pengar inte existerade ^^

    SvaraRadera